Доставка з Китаю в Україну морем
Компанія «АФ – Груп» понад 10 років є великим транспортним агентом, який доставляє вантажі морським шляхом малим і середнім комерційним організаціям в Україні. За численними відгуками підприємців організація зарекомендувала себе як надійний перевізник. Для «новачків», які бажають замовити транспортування з Китаю морем в Україну, на сайті компанії представлена повна інформація про процедуру.

Транспортування товарів по морю (FCL, LCL), – вигідний варіант для багатьох замовників. Доступна ціна та відвантаження без обмежень по вазі і розмірам залучають підприємців. Як показує практика, морські вантажоперевезення рентабельні при важкій вазі посилки і продукції, що має довгий термін придатності (речі, апаратура, автотранспорт). У КНР 20 великих і понад 100 дрібних портів, які здійснюють відвантаження по всьому світу. Маршрут прокладений по декільком морях і океану. Раціональна відправка товару з портів Південно – Китайського моря.
Що потрібно знати?
«EXW», «FOB», «CIF», «DAP», – терміни, що позначають загальноприйняті умови торгівлі з Китаєм, згідно «Інкотермс» (від англ. Incoterms, International commercial terms). За даними формам доставки розраховується вартість перевезення і вага вантажу в кінцевий пункт призначення. Ви можете замовити доставку товару морем «EXW» (від англ. Ex Works «буквально з заводу»), або «FOB» (Free On Board), за доступними цінами. «АФ – Груп» надає послуги «під ключ». З усіх питань можна звернутися через форму зворотного зв’язку або по телефону.
Страхування
Збиток, в разі форс – мажорних умов, може покрити страховка. Вартість оформлення варіюється від US $ 50 – US $ 100. Сума залежить від цінності товару, зазначеної в супровідних документах (накладній).
Габарити контейнерів
Щоб вантаж будь-якого типу виявився в цілості й схоронності, його поміщають в контейнери.
Підібрати тару можна за наступними параметрами:
- 20’GP = 20’DV = 20FT = 20 ‘= 20 футів – загального призначення.
- 40’GP = 40’DV = 40FT = 40 ‘= 40 футів – загального призначення.
- 40’HC = 40’HQ = 40 футів у висоту.
Для доставки по морю в Україні, в залежності від вантажу, використовують: стандартні, ізольовані, контейнери – платформи, «Flatrack», тару з відкритим верхом, рефрижератори, High Cube і Open Top тару. Сухі контейнери маркуються англійськими літерами «DC». Деякі товари упаковуються в спеціальні контейнерні мішки, які позначаються такий же абревіатурою. «Коробки» не страшні погодні умови, тому можна транспортувати продукцію будь-якого типу. Консультанти «АФ – Груп» допоможуть з вибором контейнера.
При великому обсязі транспортування товарів може знадобитися додатковий контейнер. Вартість послуги обійдеться від 500 до 1000 $ США, понад основного тарифу. У більшості випадків переплачувати не доведеться, якщо «посилка» займає менше 15 куб. м. Ця опція класифікується як «Збірний вантаж».
Зверніть увагу! Формування невеликих посилок можливо з товарів, що мають тривалий термін зберігання, і якщо у клієнта є запас часу. Ще один мінус збірних вантажів, – не всі перевізники беруть продукцію різних категорій з – за складнощів при оформленні вантажу на китайській митниці (наприклад, електроприлади і одяг).
Контейнерним способом можна переправити продукцію до 26 тонн і об’ємом 76 куб. м. Слід врахувати ще один нюанс, – перевірка терміну оренди контейнера. Якщо рейс затримується, можлива додаткова оплата. Тому варто підстрахуватися від сплати перевезення за укладеним договором, обговорюючи можливу затримку і фінансування ще на етапі укладення контракту.
Відвантаження
За типами відвантаження товару, який перевозять морськими судами, розрізняються FCL (Full Container Load, – повний контейнер), і LCL (Less Than Container Load, – неповне завантаження контейнера). У першому варіанті (FCL), ціна на імпорт буде коштувати дешевше, так як Ви завантажуєте повний контейнер. У другому варіанті (LCL), товари декількох імпортерів об’єднують в один контейнер для транспортування з одного завантажувального порту в кінцевий порт за адресою замовника.
Зверніть увагу! Терміни доставки вантажів з КНР в Україну становлять від 50 до 60 календарних днів. Тому варто планувати транспортування, як мінімум, за два місяці.
Судноплавні лінії іноді порушують графіки поставок з – за погодних умов або невірно обраного курсу. Відстань між Україною і Китаєм становить більше 10 000 км. Шлях по воді значно більше за часом, ніж по повітрю. Замовник повинен бути готовий до того, що контейнер може прийти пізніше (від 10 до 14 днів).
Крім того, вимагає часу перевантаження в різних портах (Арабських Еміратах і в європейських країнах). Але існують прямі рейси морського транспорту, такі, після повного завантаження безпосередньо в означений порт, термін варіюється від 25 до 35 діб. Затримка в отриманні контейнерів може статися з вини української митної служби (вантаж простоює на складах в Одеському або Іллічівському порту в черзі на перевірку документів).
Складнощі контролю доставки товару морем через Європейські порти пояснюється роботою транспортно – експедиційних служб в Україні, які не мають партнерів в ряді країн Європи. А в Італії проводиться відвантаження товарів не всіх категорій. Також митні служби цієї держави надають великого значення контролю вантажу по запропонованим документам, особливо відноситься до інтелектуальної власності. У разі перевезення брендових товарів (колекції одягу, аксесуари і т. П.), Італійські митники, наприклад, обов’язково запитують дозвіл на їх продаж у виробника. Ця процедура затягує імпорт продукції морем.
Порти відвантаження
Складний маршрут перевезення продукції з КНР в Україну морським шляхом, де відбувається її розвантаження, проходить з пунктів «Піднебесної» в Одесу або Іллічівськ.
У рейтингу світових портів лідирують такі гавані КНР:
- Шанхай (Shanghai). Морські ворота розташовуються на Східному узбережжі Республіки, вважається найбільшим в світі.
- Шеньчжень знаходиться на південному узбережжі Китаю в провінції Гуандун.
- Нінбо – Чжоушань. Східне узбережжя, провінція Чжецзян.
- Тяньцзінь. Північна частина республіки, порт вважається одним з найбільших і завантажених. Стабільність його роботи дозволяє успішно транспортувати товари по всьому світу.
- Далянь. Знаходиться в провінції Ляонін на північному узбережжі, найбільша гавань Північно – Східної частини КНР.
- Сямень розташовується в провінції Фуцзянь, Південне узбережжя. Порт розташовується в гирлі річки Цюлунцзян. Відправляє вантажі в понад 50 країн, так як має близько 70 судноплавних напрямків.
Замовники можуть відстежувати проходження свого вантажу по номеру договору.
Логістика
За 2 або 3 дні контейнер повинен прибути в порт до приходу судна для процедури «замитнення». Після дотримання всіх формальностей вантаж потрапляє на борт. На другому етапі, після прибуття в Україну, товар перевантажують в фуру або в поїзд, а потім прямує до місця призначення в будь-яку точку країни.
Документи
Розвинена інфраструктура в китайських морських портах і дотримання міжнародних правових норм дозволяють клієнтам спокійно чекати свій товар в кінцевій точці.
Зовнішньоекономічна діяльність вимагає пакет документів при транспортуванні вантажів по морю наступних типів:
- Комерційні документи. Їх оформленням займається продавець товарів (інвойс, комерційний рахунок, пакувальний лист, сертифікати якості).
- Транспортні документи: Dock Receipt, Bill of Lading (контракт на перевезення морем), Mate’s Receipt (штурманської розписка), Delivery Order (регламентує розподіл партії продукції).
- Митні документи.
- Документи, що оформляються в державних органах.
«АФ – Груп» дотримується всіх формальностей з перевізниками з Китаю коли необхідна доставка контейнерів морем. Менеджери компанії допомагають розібратися своїм клієнтам в тонкощі оформлення необхідних паперів на транспортування товарів морськими суднами.
Пропозиція «АФ – Груп»
Компанія надає широкий спектр послуг з доставки вантажів з Китаю в Україну: логістику, становить оптимальний маршрут, підбирає контейнери, відповідні перевозиться товару. На головній сторінці сайту «АФ – Груп» клієнт має можливість залишити заявку на розрахунок вартості послуги і соглсовать попередні умови поставки вантажу (з урахуванням форс – мажорних обставин).
Організація надає додаткові послуги: займається супроводом товарів від порту КНР до Одеси або Іллічівська, виїзні інспекції перевіряють вантаж перед відправкою, упаковують і страхують його. Співпраця «АФ – Груп» з усіма китайськими портами дозволяє вибрати найбільш вигідний для клієнта варіант транспортування вантажів в максимально короткі терміни.